Voor jou

De kracht van goede woorden wordt nog wel eens onderschat. Of het nu gaat om een ontroerend interview, knallende webtekst of helder persbericht: ik verzorg het graag voor je. Elke tekst, kort of lang, is een verhaal. Ik kruip in de huid van de verteller en verpak het vertelde verhaal in woorden. Verhalen van mijn hand zijn helder en ongecompliceerd. Ze raken de juiste snaar en dragen met respect naar de verteller de boodschap uit.

Hieronder lees je wat ik allemaal voor je kan verzorgen.

 

Webtekst

Klaar voor de start met je nieuwe website, maar nu de teksten nog. Of de teksten op je bestaande website knagen aan je. Haal mij erbij en samen maken we van jouw website je droomsite. Ik maak voor jou nieuwe teksten of herschrijf bestaande teksten. Daar word jij blij van en daar word ik blij van.

Voor verschillende klanten heb ik webteksten geschreven. Neem gerust een kijkje in mijn portfolio.

 

Nieuwsbrief

De meningen zijn verdeeld: behoren nieuwsbrieven wel of niet tot het verleden? Ik vind van niet. In tegendeel. Ja, nieuwsbrieven waren er al voordat social media zo in opkomst kwamen. En toegegeven, ook ik dacht even dat de nieuwsbrief afgeserveerd zou worden als ouderwets en tuttig. Maar daar kom ik op terug. Sterker nog, ik ben gaan geloven in de ijzersterke gecombineerde inzet van nieuwsbrieven en social media. Je leest er ook alles over in dit artikel op Frankwatching.

Overtuigd? Dan schrijf ik graag de teksten jouw online of offline nieuwsbrief!

 

 

Social media

Zit jouw doelgroep op social media en jij niet? Zonde! Social media zijn hartstikke leuk en ook nog eens een prachtig middel om met jouw doelgroep in contact te komen of om jouw doelgroep naar je website te ‘lokken’. Gebruik social media echter wel goed: denk niet dat een heleboel duimpjes betekent dat al deze duimpjes jouw berichten ook lezen. De inzet van social media vraagt om een goede aanpak. En daar kan ik je bij helpen. Samen maken we een plan over hoe jij social media kan gaan inzetten. Ik kan je daarbij begeleiden, maar ik kan ook het werk uit handen nemen. Zit je al op social media, maar ben je niet tevreden? Dan gaan we het samen eens onder de loep nemen.

 

Artikel

Teksten schrijven is één. Teksten schrijven die overtuigen is twee. Een goed product verkoopt zichzelf niet. En een informatieve boodschap komt niet zomaar over. Daarvoor zijn goede teksten nodig. Teksten die overtuigen, inspireren of raken. Op papier of online: een lezer bepaalt binnen enkele seconden of hij verder leest of niet. Een goede tekst leest verrassend prettig. Spreekt tot de verbeelding en is tegelijkertijd kristalhelder. Over ieder woord is nagedacht en de opbouw is perfect. Voor van alles kun je bij mij terecht: een los artikel, brochuretekst, flyer, noem maar op.

 

Interview

Voor tal van doeleinden is een interview een goed middel. Verdieping op een bepaald onderwerp of een persoonlijke inkijkje in een organisatie. In een vraaggesprek haal ik de onderste steen boven en maak er vervolgens een mooi verhaal van. Het liefst neem ik een interview persoonlijk af, maar telefonisch kan ook prima.

Voor het Sociaal Plein Hilversum (check m’n portfolio) ga ik geregeld op pad om een interview af te nemen.

 

Corrigeren en redigeren

Twee weten meer dan één. Dat geldt zeker ook voor een tekst. Heb je al een tekst liggen en wil je zeker weten dat er geen fouten inzitten? Of wil je weten of de boodschap goed overkomt? Ik kijk graag met je mee. Ik haal foutjes eruit, kan de stijl aanpassen of hele stukken herschrijven.

 

Persbericht

Een goed persbericht is hét middel voor gratis publiciteit. Maar redacties zijn kritisch; ze worden immers overspoeld met persberichten. Aan hen om te kiezen of ze wel of niet plaatsen. Aan een goed persbericht zitten tal van regeltjes, zoals opbouw, nieuwswaarde en verboden woorden. Laat mij je persbericht schrijven en de kans is groter dat ‘ie ook wordt gepubliceerd.

Bij één van mijn werkgevers, gemeente Montfoort, schreef ik bijna wekelijks een persbericht. In mijn portfolio lees je daar meer over.

 

Blog en column

Jij hebt veel te vertellen. Maar je weet niet hoe. Een blog is een uitstekend middel om aan de wereld jouw meerwaarde te laten weten. Een column is dat ook. Met een column laat je niet zozeer jouw meerwaarde weten, maar bind je mensen aan je door leuke en inspirerende ervaringen te delen. Voor zowel een blog als een column geldt ‘sharing is caring’: door kennis of ervaringen te delen kun jij van toegevoegde waarde zijn. In een tijd waarin het aantal uitingen ons om de oren vliegt, online en offline, is het zaak jezelf te onderscheiden. Samen bepalen we het onderwerpen voor jouw blog of column en ik ga voor jou aan de slag. Incidenteel of frequent, het kan allemaal.

Mijn eigen ervaringen deel ik trouwens ook via een blog. In persoonlijke verhaaltjes stel ik mijzelf vragen. Verwonder ik mij over dingen. En geniet ik van de alledaagsheid van mijn leven. Je leest hier meer over op mijn pagina Voor mezelf.  

 

Scan en advies

Ik ben een denkende doener. En denk dan ook graag met je mee. Wil je weten of jouw website nog volstaat? Laat mij een scan doen en ik geef je een eerlijk advies. Wil je weten of jouw huidige (communicatie)aanpak wel werkt bij jouw doelgroep? Laat mij met je meedenken over de juiste vorm en aanpak. Van middelen tot woordkeuze; overal heb ik een mening over. En die deel ik graag met je.

 

Webtekst

Klaar voor de start met je nieuwe website, maar nu de teksten nog. Of de teksten op je bestaande website knagen aan je. Haal mij erbij en samen maken we van jouw website je droomsite. Ik maak voor jou nieuwe teksten of herschrijf bestaande teksten. Daar word jij blij van en daar word ik blij van.

Voor verschillende klanten heb ik webteksten geschreven. Neem gerust een kijkje in mijn portfolio.

 

Artikel

Teksten schrijven is één. Teksten schrijven die overtuigen is twee. Een goed product verkoopt zichzelf niet. En een informatieve boodschap komt niet zomaar over. Daarvoor zijn goede teksten nodig. Teksten die overtuigen, inspireren of raken. Op papier of online: een lezer bepaalt binnen enkele seconden of hij verder leest of niet. Een goede tekst leest verrassend prettig. Spreekt tot de verbeelding en is tegelijkertijd kristalhelder. Over ieder woord is nagedacht en de opbouw is perfect. Voor van alles kun je bij mij terecht: een los artikel, brochuretekst, flyer, noem maar op.

 

Persbericht

Een goed persbericht is hét middel voor gratis publiciteit. Maar redacties zijn kritisch; ze worden immers overspoeld met persberichten. Aan hen om te kiezen of ze wel of niet plaatsen. Aan een goed persbericht zitten tal van regeltjes, zoals opbouw, nieuwswaarde en verboden woorden. Laat mij je persbericht schrijven en de kans is groter dat ‘ie ook wordt gepubliceerd.

Bij één van mijn werkgevers, gemeente Montfoort, schreef ik bijna wekelijks een persbericht. In mijn portfolio lees je daar meer over.

 

Nieuwsbrief

De meningen zijn verdeeld: behoren nieuwsbrieven wel of niet tot het verleden? Ik vind van niet. In tegendeel. Ja, nieuwsbrieven waren er al voordat social media zo in opkomst kwamen. En toegegeven, ook ik dacht even dat de nieuwsbrief afgeserveerd zou worden als ouderwets en tuttig. Maar daar kom ik op terug. Sterker nog, ik ben gaan geloven in de ijzersterke gecombineerde inzet van nieuwsbrieven en social media. Je leest er ook alles over in dit artikel op Frankwatching.

Overtuigd? Dan schrijf ik graag de teksten jouw online of offline nieuwsbrief!

 

 

Interview

Voor tal van doeleinden is een interview een goed middel. Verdieping op een bepaald onderwerp of een persoonlijke inkijkje in een organisatie. In een vraaggesprek haal ik de onderste steen boven en maak er vervolgens een mooi verhaal van. Het liefst neem ik een interview persoonlijk af, maar telefonisch kan ook prima.

Voor het Sociaal Plein Hilversum (check m’n portfolio) ga ik geregeld op pad om een interview af te nemen.

 

Social media

Zit jouw doelgroep op social media en jij niet? Zonde! Social media zijn hartstikke leuk en ook nog eens een prachtig middel om met jouw doelgroep in contact te komen of om jouw doelgroep naar je website te ‘lokken’. Gebruik social media echter wel goed: denk niet dat een heleboel duimpjes betekent dat al deze duimpjes jouw berichten ook lezen. De inzet van social media vraagt om een goede aanpak. En daar kan ik je bij helpen. Samen maken we een plan over hoe jij social media kan gaan inzetten. Ik kan je daarbij begeleiden, maar ik kan ook het werk uit handen nemen. Zit je al op social media, maar ben je niet tevreden? Dan gaan we het samen eens onder de loep nemen.

 

Blog en column

Jij hebt veel te vertellen. Maar je weet niet hoe. Een blog is een uitstekend middel om aan de wereld jouw meerwaarde te laten weten. Een column is dat ook. Met een column laat je niet zozeer jouw meerwaarde weten, maar bind je mensen aan je door leuke en inspirerende ervaringen te delen. Voor zowel een blog als een column geldt ‘sharing is caring’: door kennis of ervaringen te delen kun jij van toegevoegde waarde zijn. In een tijd waarin het aantal uitingen ons om de oren vliegt, online en offline, is het zaak jezelf te onderscheiden. Samen bepalen we het onderwerpen voor jouw blog of column en ik ga voor jou aan de slag. Incidenteel of frequent, het kan allemaal.

Mijn eigen ervaringen deel ik trouwens ook via een blog. In persoonlijke verhaaltjes stel ik mijzelf vragen. Verwonder ik mij over dingen. En geniet ik van de alledaagsheid van mijn leven. Je leest hier meer over op mijn pagina Voor mezelf.  

 

Corrigeren en redigeren

Twee weten meer dan één. Dat geldt zeker ook voor een tekst. Heb je al een tekst liggen en wil je zeker weten dat er geen fouten inzitten? Of wil je weten of de boodschap goed overkomt? Ik kijk graag met je mee. Ik haal foutjes eruit, kan de stijl aanpassen of hele stukken herschrijven.

 

Scan en advies

Ik ben een denkende doener. En denk dan ook graag met je mee. Wil je weten of jouw website nog volstaat? Laat mij een scan doen en ik geef je een eerlijk advies. Wil je weten of jouw huidige (communicatie)aanpak wel werkt bij jouw doelgroep? Laat mij met je meedenken over de juiste vorm en aanpak. Van middelen tot woordkeuze; overal heb ik een mening over. En die deel ik graag met je.

Gedichten en nog meer

Ooit voor mijzelf mee begonnen: gedichten, korte verhaaltjes en grappige zinnen. En nu schrijf ik dat ook in opdracht.

Partners

Bij een goede tekst hoort een mooie vormgeving of een mooi plaatje. Hoewel ik geen officiële partners heb, heb ik wel een groot netwerk. De afgelopen jaren heb ik met veel grafisch ontwerpers, webdesigners, drukkerijen en fotografen gewerkt. Weet dus dat ik je ook het totale plaatje kan bieden.

Wat kan ik voor je doen?

Jij hebt jouw verhaal, ik heb mijn pen. Laten we er samen iets moois van maken.

Leuk als je deelt!

Pin It on Pinterest